Kättetoimetamise tähtajad
Kontorist kättesaamine Tasuta
Kui teie tellimus on kogumiseks valmis, teavitame teid sellest SMS-i ja e-posti teel.
Kogus laos
>10 tk | Keskladu |
Ei ole saadaval | Tallinna kontor |
Kulleriga koju
Üle 25,00 € (Tellimused kuni 1000 kgs) | Tasuta |
25,00 €-le (Tellimused kuni 1000 kgs) | 4,50 € |
Kohaletoimetamine DPD pakiautomaatidele
3,50 €
Kauba kirjeldus
Laadija " auto rektifikaator " 6V / 12V geel / AGM / plii akudele everActive CBC-5
digitaalne, täisautomaatne
everActive CBC5 on universaalne laadija / nn " nutikas alaldi" igat tüüpi happelistele akudele (auto jne) 6V ja 12V, geel / AGM.
UUS DIGITALTEHNOLOOGIA tähendab väiksemaid mõõtmeid, suuremat töökindlust, suuremat tõhusust, suuremat efektiivsust, väiksemat elektritarbimist.
Laadija toetab enamikku kaubanduses saadaolevaid auto-, geel-, AGM-akusid mahutavusega 1,2 - 120 Ah.
Sellel on suur, kergesti loetav LCD-ekraan ja sisseehitatud voltmeeter, mis võimaldab kiiresti hinnata ühendatud aku laetust.
Otse energiaspetsialistilt
www.everactive.pl
24 kuu garantii.
EverActive CBC-5 on täiesti uus mudel, mis asendab CBC-4 - võrreldes eelkäijaga on täiustatud laadimisalgoritmi - nüüd on laadimisprotsess jagatud koguni 9 etapiks, lisaks toimub põhilaadimise lõpp pärast laadimisfaasi konstantse pingega laadimisvoolu sujuvama vähenemisega, mille tulemuseks on parem aku laadimise tase.
Laadija on intelligentne, mida juhib mikroprotsessor - kui see on täielikult laetud, lülitub see automaatselt välja, minnes pinge jälgimise režiimi - 100% ohutu iga aku jaoks.
Meie laadija efektiivsus on võrreldav juhtivate professionaalsete seadmete (isegi mitu korda kallimate) laadimisprotsessiga - nutika laadija regulaarne kasutamine ei mõjuta negatiivselt akutööd ,vastupidi, pikendab selle kasutusiga!
Laadija ei ole mõeldud ainult suure võimsusega autoakudele - tänu hoolikalt väljatöötatud laadimisprogrammidele sobib see ka geel-, mootorratta-, jahtakudele või väiksema võimsusega rolleriakudele.
Piiramatud võimalused - meie laadija on varustatud ainulaadse, SAE kiirühendusega lahtiühendatava kaabliga. See võimaldab laadijat sujuvalt kohandada teie paigaldusega, kui kaasasolevatest krokodillkaablitest ja silmaklemmidest ei piisa.
Täiendavad SAE-kokkuliitmikud on saadaval eraldi.
Laadija kasutab teedrajavaid lahendusi:
- automaatne ja usaldusväärne aku laadimisekontroll - kui saavutatakse teatud pinge või automaatne laadimisvoolu langus,
- pinge jälgimine pärast laadimist - automaatne laadimise jätkamine aku pinge langemise korral,
- laadija välistab akude sildumise, mis võib laadimise ajal tekkida,
- "Winter"režiim - tagab aku täieliku ja tõhusa laadimise ka b. madalal keskkonnatemperatuuril - tagab standardse laadimispinge kõrgemat laadimispinget,
- "reaktivatsioon/reanimatsioon"režiim - spetsiaalne laadimisrežiim - äärmiselt tühjaks lastud akudepuhul rakendab laadija piiratud laadimisvoolu üksikute impulssidega, kuni saavutatakse ohutu pinge, mis võimaldab kiiremat laadimist - selle režiimi kasutamise vajaduse üle otsustab laadija ise,
- lahtiühendatud kaabel, mis on varustatud kiire-sae ühendusega, võimaldab teil kohandada laadija vastavalt teie vajadustele, standardvarustuses on krokodilliotsad ja silmaklemmid,
- laadija, mis on varustatud lühisekaitse komplektiga, pooluste vale ühendamise, ülekuumenemise, ülekoormuse, ülelaadimise jne. vastu.
Esimene samm on aku klemmide pinge mõõtmine ja näitamine ning selle tüübi määramine. 12 V aku puhul saab "MODE" nupule vajutades valida nii laadimisprogrammi (0,8A/3,8A) kui ka "winter" režiimi, mida iseloomustab kõrgem laadimispinge (see on ka paljude kaasaegsete AGM-akude puhul vaikimisi soovitatav laadimisrežiim). Aku seisundit hinnatakse ja vajaduse korral aktiveeritakse uuesti (ainult tugevalt tühjenenud akude puhul) - laadimine vähendatud vooluga üksikute impulssidega.
Järgmine samm on baaslaadimine - sõltuvalt laadimisrežiimist maksimaalse intensiivsusega 0,8A või 3,8A.
Järgmised sammud on laadimisprotsessi juhtimine - kui aku pinge suureneb, vähendatakse laadimisvoolu.
Laadimise lõppfaasis piiratakse voolu sujuvalt 0,5A - see on suurepärane kaitse aku "gaasistumise" nähtuse vastu. Kui pinge jõuab 14,4V/14,8V (12V aku puhul) ja 7,3V (6V aku puhul), on põhilaadimine lõppenud.
Viimane etapp on aku pinge jälgimise faas - kui laadija jäetakse akuga ühendatuks pikemaks ajaks ja pinge langeb 13,1V/12,8V-ni (12V aku puhul), lülitab laadija sisse tugilaengu, et vältida aku edasist tühjenemist või souskulatsiooni.
Kirjeldus on tõlgitud automaatse tõlke abil. Kui märkate mingeid erinevusi, palun teavitage meid e-posti teel [email protected].